متواجدين ومشرفيني ^_^

شرفتوني وآنستوني :)




رجاء خاص لمن يقتبس أن يقوم بكتابة اسمي تحت الاقتباس

آلاء علاء الدين

:)

A'laa's bookshelf: read

الآن نفتح الصندوق
The Secret


A'laa's favorite books »
}

16 يوليو، 2012

كل واحد عايش بدماغه ورجله
 
طبعا هتستغربو قصدي

القصد كل واحد يتقمص بدماغه ال يتقمص عشان مجبتلوش هدية عيد ميلاده وناسي ان كان عندك وفاة وال يتقمص عشان مردتش عليه ع الياهو ومش واخد باله انك ممكن تكون نمت ع الجهاز اصلا وال يتقمص عشان له عندك نص جنيه وناسي انك ياما عزمته وال يتقمص عشان مبتدخلش بيجه او مبتعملوش لايك او مبتردش عليه ومحدش واخد باله انك اصلا مبتدخلش نت او يمكن محدش واخد باله انك مخنوق ومش عاوز تتكلم وال يتقمص عشان
انت اصلا مخنوق من غير م يسالك مالك في ايه ؟!؟!؟! وال يتقمص عشان قولت حق وع راي المثل ال يقول الحق يطلع من البلد

طبعا دي مجرد تبسيط والاحداث لا تمت للواقع بصلة


لكن للاسف يتقمصو ويدوسو علي قلبك كانك مش بشر


كان المفروض انك انت بس ال تشيل همهم ومحدش حي يفتكرك

ياحول الله ي رب اذا كنت انا براعيكو محدش يراعيني ليه ؟

ولو حاولت تشكي ؟


خدوهم بالصووووووووووت


متي مبتقوليش منتي مبتعمليش وبلا بلا بلا وف الاخر محدش خالي من الهموم راعينا !


سبحاك ي رب منا سكت عشان مشيلش حد همي يبقا سيبوني بقا شوية مش تكتمو ع نفسي بحاجات غريبة


طيب وربنا انا صعبانة علية انا اما حد بيزعل مني بفضل مقهورة وشايلة همه لكن اما بزعل من حد تقريبا مبفرقش معاه كل الناس عندها مناعة ضد القمص إلا أنا :D


وقال ع راي المثل من شكي لجاره اتقل مقداره :D


وكفاية كدة عشان الكيبورد دي مستفزة


واقعدو بالعافية

هناك تعليق واحد:

sa elkady يقول...

رأيي ان الكيبورد دى مستفزه فعلا :D