متواجدين ومشرفيني ^_^

شرفتوني وآنستوني :)





رجاء خاص لمن يقتبس أن يقوم بكتابة اسمي تحت الاقتباس

آلاء علاء الدين

:)

A'laa's bookshelf: read

الآن نفتح الصندوق
The Secret


A'laa's favorite books »
}

06 ديسمبر، 2011

مبسوطة النهاردة الحمدلله :):)

مبسوطة خالص الحمدلله النهارده :):):)

ايه حصل مفرحني اوي كدة؟

هممممممم قول ايه حصل يخليني ازعل اساسا

النهارده طبعا تالت يوم في ميلاد البيج الجديدة بتاعتي والحمدلله بوستين اتعملهم شير علي بيدجات كبيرة مش السبب دة بس لا السبب الاساسي إن بوست الصحاب صاحبك يعني ايه صاحبك فاكره؟ 
لما اتشير علي بيج شيرويت ((صديقتي ف الجنون )) ناس حطوه ع وولات اصحابهم وبدأو كل اتنين يستدرجو ذكرياتهم الحلوة مع بعض وانا أقرأ واتبسط أووووووووي لأني بفضل الله كنت السبب ف رسم البسمة علي شفايفهم ^______^


الحاجة التانية واحدة صابحتي علي الفيس كدة كيوت خالث وعثولة اسمها نشوي قالتلي رقيقة وذوق وهي متعرفنيش ياخرابي :*>بقا بالذمة كدة مش حاجة  تفرح ^_^

الحاجة التالتة بقا إن لولتي حبيبتي أبو صلااااااااح اتفقنا مع بعض هنتقابل قبل درس ديني واشوفها لاول مرة من تلات سنين وهي من انتيماتي وأعز أصحابي ربنا يخليهالي هي مش حاجة حلوة ان الواحد يتلم مع اصحابه بعد كتير علي حاجة خير :):)

الحاجة التالتة بقا ام مامتي حبيبة قلبي جابتلي مواعيد دروس تجويد القرآن ^______^ وهروح بكرة تيرارا

إني النهاردة ولأول مرة أحس إني بذاكر وأنا مبسوطة بفضل الله وحاسة إني بعمل حاجة حلوة اوووووووووي :):) من ساعة مادخلت الكلية :):)

إن سارة موافي صابحتي الرقيقة اوووووووووي دي قالتلي انها بتحبني ف الله وانها بتضحك لما بتفتكرني يااااااااااه أخيرا حسيت ان في حد بيحب بدون مقابل بجد ومن هنا أعلن إني أحبك ف الله يابوموافي وربنا يجمعنا ف الجنة يارب ^_^

اعلي معدل كومنتات علي بلوجي العزيزة من ساعة ماعملتها الحمدلله :):)

أنا واصحابي اخترنا كنيات لبعضينا بأسامي أولادنا ف المستقبل بإذن الله وحسيت إن دة أول حاجة سبيشيال بين صديقاتي ف الله
حنان أم يحيي
دينا ام حمزة
إسراء أم تيم الله
أنا أم يوسف

وجاري الاتصال ببركوتا عشان نسألها هتسمي ابنها اييييييييه


ياربي انا مبسوطة اوي يارب ياحبيبي يارب ياحبيبي بحبك بجد عشان خليت ف حياتي حاجات صغيرة زي دي فرحتني :):)



ليست هناك تعليقات: