متواجدين ومشرفيني ^_^

شرفتوني وآنستوني :)





رجاء خاص لمن يقتبس أن يقوم بكتابة اسمي تحت الاقتباس

آلاء علاء الدين

:)

A'laa's bookshelf: read

الآن نفتح الصندوق
The Secret


A'laa's favorite books »
}

21 ديسمبر، 2011

الجيش بيقول كل مرة ((احنا ال حمينا الثورة هم ال خربوا البلد )) بعد مايضرب ويسحل ويمرمط !!

والمواطنون الشرفاء بيقولوا ديما (( احنا ال عاوزين الاستقرار هم ال خربوا البلد )) بعدها بشوية نلاقيهم بيتلزقو ف الشهداء ويقولوا دول تبعنا

أنا بقا بقول (( أنا ال خربت البلد وأنا ال نزلت ضربت الجيش وأنا ال حرقت المركز اياه وسرقت الكتاب بتاع وصف مصر وعندي ف بير السلم مصنع مولوتوف بكل أنواعه وأزايزه وسلطاته وبابا غنوجه )) بس بردو عاوزة حاجتين حق الشهدا و انتخابات خلي الباشا يرجع ع الحدود بدل ما ع راي الشباب النهاردة ع الحدود عامل ولية بحجة الأمن الداخلي

غلطتش أنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ليست هناك تعليقات: