متواجدين ومشرفيني ^_^

شرفتوني وآنستوني :)





رجاء خاص لمن يقتبس أن يقوم بكتابة اسمي تحت الاقتباس

آلاء علاء الدين

:)

A'laa's bookshelf: read

الآن نفتح الصندوق
The Secret


A'laa's favorite books »
}

11 فبراير، 2011

انا اسفه ياسيدي الرئيس

بسم الله الرحمن الرحيم نبدا سوا عهد جديد بس اولا قبل مانبدا العهد لا زم اوضح رايي الشخصي في موقف الناس النهاره وموقفي انا كمان والكلام العجيب جدا ال شفته علي النت من بين مؤيد ومعارض...

اولا انا اول رد فعل ليه علي خبر التنحي كان حزن علي السيد رئيسنا السابق مبارك لانه جزء من تاريخي ومكنتش احب ابدا ان دي  تكون نهايته ولكن ابي اعتذر اليك انا اسفه بجد لكن انت كبرت اوي وفي ناس كتير استغلو مرضك ونهشو الغلابه وموتوهم احياءء ومش هقول اي حاجه واقعيه ولا هستشهد عشان مموتش فرحه اخواتي الشباب 

ثانيا انا فرحت اووووووي زيي زي اي مصري طبيعي كان حاسس بالظلم ال احنا عيشنا فيه سنين طويله الظلم مش الاستبداد بس لا الظلم ده يتمثل ف الفساد ليه ادفع فلوس عشان اخد حقي في بلادي ليه ادي رشوه لواحد يذلني واما اتكلم يقولو مفيش ادله ومفيش مستندات!!!
ثالثا حسيت اني مصريه بجد وان دي بلدي صح واني فعلا دلوقتي اقدر اعيش ف بلدي واجادل اي حد يقول انا هطلع من البلد دي انا بزرع ف ارض بور لا البلد بقت بلدنا ومحتاجه ايدينا احنا عشان نزرعها سوا فياريت بقا نبدا سوا ونزرع سوا واصبرو اكيد بكره احلي وانا لسه بقول زي من يوم 25 يناير انا متفائله:)

رابعا للناس ال هتتهمني بعدم الولاء لسيدي الرئيس انا ارفض الاتهام ده ده ولي امري زي ماديني قال وطاعته واجبه وعمري لا جرؤت ولا هجرؤ اني اتكلم عنه باي كلمه سيئه ابدا وفي ناس من بره مصر ومن جوه مصر يشهدو اني كنت ضدهم ف الكلام السئ ال قالوه عن ولي امري وازاي دافعت عنه

خامسا وال كان المفروض اقوله اولا اخواتي الشهداء ال سهرت عيوننا كلنا بكاء عليكو وعلي دمائكو ارقدو في سلام مصر بخير واحنا شايلين امانتنا ونوعدكو مش هنسيب مصر ابدا تغرق

واخيرا اسفه سيدي الرئيس ولكن مصر فوق الاشخاص ومش هضيع 50 مليون غلبان مش لاقي ياكل عشان برستيجك ميتهزش وال يقول انك اتهنت يبقا كداب انت ستظل وتبقا 30 سنه رئيس جمهوريه مصر العربيه يعني اكتر من ربع قرن من تاريخ مصر




ليست هناك تعليقات: